מדיניות החזרת מוצרים ביטול הזמנות ושירות

למען הסר ספק - כל המשלוחים באתר מגיעים מחו״ל!
שימו לב, משלוחים מספקים שונים מגיעים במשלוחים נפרדים

עמכם הסליחה - שירות הלקוחות של אתר טוויסט

משלוחים באתר מגיעים לנק׳ איסוף בקרבת הכתובת שהזנתם ע״פ מוקדי החלוקה של מגוון חברות המשלוחים:  דואר ישראל, צ׳יטה, באזר, EMS, EXLOT ועוד
צוות האתר אינה אחראית לשירות הלקוחות של חברות המשלוחים לכל חברה הגבלות ושירות לפי שיטתה
משלוחים ביישובים קטנים או ביהודה ושומרון עשויים להגיע ליישובים מקבילים ולא ליישוב עצמו בהתאם לחלוקה של חברות המשלוחים

ביטולים:

– אתר ״טוויסט״ יתחיל לעבד את הזמנתכם עד 48 שעות מרגע ביצוע ההזמנה.
– החזרים כספיים וביטולי עסקאות יבוצעו ע״פ החוק להגנת הצרכן כפי שמצוין בחוק המלא.
– צרכן יהיה רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק, לפני קבלת המוצר או לאחריה, בשל חרטה על עצם ביצוע עסקה.
– במידה וסיבת ביטול העסקה הינה חרטה בלבד, יהיה על הצרכן לשלם לעוסק דמי ביטול בשיעור 5%₪ – מערך העסקה + ניכוי דמי המשלוח הלוך(29₪)
- אם והלקוח ביקש לבטל את העסקה אחרי שהחבילה הועברה לחברת המשלוחים - עליו יהיה להמתין לקבלת המשלוח
ולאחר מכן יצטרך לשלוח את המוצר חזרה אל ספק בחו״ל (ברוב המקרים בסין)
- לאסוף את המשלוח ולהחזירו תוך 14 ימי עסקים לכל היותר.
- אם לקוח הזין פרטים שגויים בהזמנה לא יהיה ניתן לשנות אותם אחרי שהמשלוח הועבר לחברת המשלוחים ואחריות להעביר פרטים תקינים היא של הלקוח בלבד!
- צוות האתר לא יקבל יסכים לבטל עסקה עבור מוצרים תקינים שנפתחו מאריזתם המקורית
- לקוח אשר הזין פרטים שגויים במשלוח כמו כתובת שגויה או מספר טלפון שגוי ובמקרה בו המשלוח נכשל, עלויות המשלוח יהיו על חשבונו.
- ההחזר הכספי משודר לחברת האשראי ברגע שמספר המעקב שצירף לשירות הלקוחות בהחזרה מראה כי החבילה הוחזרה בהצלחה
-ההחזר הכספי חוזר לאשראי איתו בוצעה העסקה, מרגע השידור לחברת האשראי ההחזר יכנס לאשראי כ-14 ימים או במועד האשראי הבא מביצוע ההחזר

החזרות:

– במידה והמוצר שהזמנתם הגיע פגום תוכלו לקבל מוצר חדש על חשבון ״טוויסט״ בחלק מהמקרים.
– במידה והמוצר אינו לשביעות רצונכם, ניתנת לכם האפשרות להחזיר במשלוח את המוצר חזרה לספק.
לאחר שהמוצר יחזור תהיו זכאים להחזר כספי של 95% + ניכוי דמי המשלוח מערך ההזמנה עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת המשלוח
– במידה והמוצר הגיע פגום או שבור תצטרכו לשלוח תמונה לצוות השירות שלנו (במייל התמיכה) ולפיכך ע״פ החלטת הספק צוות האתר ישלח לכם מוצר חדש ללא עלות או קופון זיכוי מלא על סך עלות המוצר, לפי בחירתכם.
– בגין ביטולי עסקאות בעקבות סיבת ״מוצר פגום״, צוות האתר יתן החזר מלא לאחר שליחת המוצר חזרה לספק המוצר וע״פ תקנון האתר
(לא כולל דמי החזרת המשלוח)
- במידה והמוצר הגיע פגום ניתנת לכם האפשרות לעלות זאת מול שירות הלקוחות עד 14 ימי עסקים מרגע איסוף החבילה,
במידה ותעלו זאת בכתב מול שירות הלקוחות אחרי 14 ימי עסקים - הספק הינו מתחייב לתת שירות.
כמובן שבתחום ה14 ימי עסקים הראשונים הספק יתן מענה מלא, ואם צריך שליחת חבילה חדשה ללקוח - תלוי מקרה.

- החזרות המשלוח ועלות משלוח ההחזרה ישולמו ע״י הלקוח ולא ע״י חנות טוויסט

- הזמנות מעל 1 פריטים שמגיעות מספקי צד ג׳ שונים יסופקו במשלוחים נפרדים,
הזמנות מעל 1 פריטים שמגיעים מאותו ספק צד ג׳ יסופקו במשלוח אחיד

הערה חשובה – בתקופה האחרונה (תקופת מגפת הקורונה)

 יתכן ויכולו עיקובים בזמני השילוח עמכם הסליחה



שירות וזמני משלוח:
-שימו לב כי זמני המשלוח באתר משתנים בין מוצר למוצר מכיוון שהמוצרים מגיעים מספקים שונים ברחבי העולם.
זמני המשלוח נעים בין 19-40 ימי העסקים כולל יום ביצוע ההזמנה + 24-72 שעות זמן עיבוד ההזמנה
– שירות הלקוחות והתמיכה של ״טוויסט״ יהיו זמינים עבורכם בכל עת במייל שלנו twiststoreoffice@gmail.com
 או דרך עמוד צור קשר, או בוואצפ
– הלקוחות של אתר "טוויסט״ חשובים לנו, צוות האתר יעשה מקסימום בכדי לעשות אתכם מרוצים.
– בכל עת שיש חוסר התאמה בין מדיניות האתר לבין החוק להגנת הצרכן, הוראות החוק להגנת הצרכנים יתעלו על מדיניות אתר ״טוויסט״.
- כלל המשלוחים באתר מגיעים לנק׳ איסוף קרובה על פי נקודות החלוקה של חברות המשלוחים השונות( דואר ישראל, צ׳יטה, באזר ועוד)

מה שנשאר לכם זה רק לבחור מוצרים, להזמין וליהנות מחווית קניה בלתי מתפשרת.